آموزش فراگیر و فناوری همه گیر

آموزش فراگیر و فناوری همه گیر

کرک ویندوز 10 و 8.1 و آفیس 2013

بعد از نصب ویندوز 10 و 8.1 و آفیس 2013 نیاز به رجیستر کردن آنها می باشد . در غیراینصورت بعد از مدت زمان معمولا یکماهه پیغامی از طرف نرم افزارهای ذکر شده مبنی بر فعال سازی ظاهر می شود. در صورت مشاهده این پیغام از طریق نرم افزار زیر می توان مشکل را برطرف نمود.


دانلود نرم افزار


جهت آموزش نرم افزار مذکور به ادامه مطلب مراجعه نمایید.....

 بعد از دانلود نرم افزار مربوطه برروی آن راست کلیک کرده از طریق Run as administrator برنامه را اجرا کنید. سپس با ظاهر شدن پیغام Yes و No کلید Yes را بزنید. سپس شکل زیر ظاهر می شود.

در شکل بالا در قسمت منوی زیر نرم افزار دو قسمت پنجره و آفیس وجود دارد . در صورتی که می خواهید ویندوز را رجیستر نمایید کلید پنجره را فشار دهید و در صورتی که می خواهید آفیس را رجیستر کنید کلید آفیس را فشار دهید . با اینکار پنجره بعدی طبق شکل زیر ظاهر می شود.

در شکل بالا همانطور که مشاهده میکنید مشخصات سیستم عامل یا آفیس شما نمایش داده میشود. از ریق منوی بالای صفحه تب Activation  را زده و در صفحه باز شده در وسط صفحه مجددا کلید Activate را بزنید و منتظر بمانید تا در قسمت سیاه رنگ نوشته ها ظاهر شود و در پایین ترین خط نوشته ها کد رجیستر کردن نرم افزار باید ظاهر گردد.


توجه : حتما باید آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. در غیراینصورت با خطای نرم افزار مواجه میشوید.

نظرات (۱)

  • کوشا ساعی
  • به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
    این یک نظر آزمایشی است.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی